Fandom

Warszawikia

Zespół przystankowy SGGW-Rektorat

5343 strony w Warszawikii
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy zespołu przystankowego. Zobacz też: SGGW (strona ujednoznaczniająca).
Schemat rozmieszczenia przystanków w zespołach SGGW-Rektorat i SGGW-Biblioteka
SGGW-Rektorat (przystanek).JPG

Przystanek SGGW-Rektorat

Zespół przystankowy SGGW-Rektorat (nr 3100, rozkłady jazdy) – zespół dwóch przystanków autobusowych znajdujący się na ul. Nowoursynowskiej w pobliżu głównego wejścia na teren Kampusu Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Do 22 lutego 2008 roku zespół ten nosił nazwę SGGW.

W dniach 28 stycznia-25 kwietnia 2008 roku, podczas przebudowy ulicy Nowoursynowskiej, zmieniony został układ przystanków w zespole. Wybudowano nową jezdnię, a starą odsunięto od bramy głównej, wybudowano też zatoki przystankowe w nowej lokalizacji. Na czas przebudowy starej, wschodniej jezdni Nowoursynowskiej, uruchomiono zastępczy przystanek 52. Wcześniej przystanek nr 02 znajdował się bardziej na południe, a chodnik i wiata praktycznie przylegały do ogrodzenia kampusu, pozostawiając niewiele miejsca dla pieszych na chodniku. Przystanek nr 01 znajdował się bardziej na północ, w pobliżu współczesnej lokalizacji przystanku SGGW-Biblioteka i posiadał niewielką zatoczkę.

GaleriaEdytuj

W sieci Wikii

Losuj Wikię