FANDOM

Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy centrum handlowego. Zobacz też: Stacja metra Wola Park.
Wola Park.jpg

Centrum Handlowe Wola Park

Górczewska (nr 124, przebudowa).JPG

Centrum Handlowe Wola Park – rozbudowa (05.2015)

Wola Park – centrum handlowe położone przy ul. Górczewskiej 124 na Ulrychowie, obszarze MSI Koło w dzielnicy Wola.

Centrum handlowe powstało w latach 2000-2002 w miejscu dawnego gospodarstwa ogrodniczego Ulrychów, zostało ono otwarte 18 września 2002 roku. W środku znalazł się supermarket Auchan oraz 160 sklepów, restauracji oraz punktów usługowych. W 2004 roku w centrum handlowym otwarto multipleks Silver Screen Wola, które w 2010 roku przekształciło się w Multikino. Centrum handlowe posiada powierzchnię handlową wynoszącą około 58 tysięcy metrów kwadratowych oraz parking na około 4 tysiące samochodów. W listopadzie 2013 roku nowym właścicielem centrum handlowego została spółka Inter IKEA Centre Group Poland (zakupiła je od PBW II Real Estate S.A.), która zaplanowała jego rozbudowę o dodatkowych kilkanaście tysięcy metrów kwadratowych powierzchni, głównie z przeznaczeniem na sklep Castorama. Przebudowa trwa, ma mieć ona miejsce w latach 2014-2015.

Przed centrum znajduje się Park Ulricha, pozostałość dawnego gospodarstwa ogrodniczego, który podczas budowy Wola Parku został gruntownie odremontowany. Powstała fontanna, odrestaurowane zostały stare zabudowania i alejki parkowe. Nazwa centrum handlowego nawiązuje równocześnie do dawnego gospodarstwa.

W sieci Wikii

Losuj Wikię