FANDOM

Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy przystanku kolejowego. Zobacz też: ulica Toruńska, zespół przystankowy Toruńska, Osiedle Toruńska i Zespół przystankowy PKP Toruńska.
WarszawaTorunska.JPG

PKP Warszawa Toruńska

WarszawaTorunska2.JPG

PKP Warszawa Toruńska

Warszawa Toruńska.JPG

PKP Warszawa Toruńska

Warszawa Toruńska – przystanek kolejowy obsługiwany przez Koleje Mazowieckie położony pod wiaduktem Trasy Armii Krajowej, pobliżu zbiegu ul. Toruńskiej z Wysockiego. Znajduje się on na 12. kilometrze linii kolejowej nr 9 łączącej Warszawę Wschodnią z Gdańskiem Głównym. Widnieje na liście przystanków Zarządu Transportu Miejskiego (nr 1903, rozkłady jazdy).

Przystanek posiada jeden peron z dwiema krawędziami peronowymi, zadaszony wiatami. Działają tu kasy biletowe, a poruszanie się między peronami ułatwia kładka nad torami. Na przełomie 2008 i 2009 roku przystanek przeszedł generalny remont.

Z przystanku można dojechać elektrycznymi pociągami podmiejskimi m.in. do: Śródmieścia, Legionowa, Nasielska i Iłowa. Zatrzymują się tutaj również pociągi linii S3 i S9 Szybkiej Kolei Miejskiej.

Do przystanku kolejowego Warszawa Toruńska można dojechać wszystkimi liniami komunikacyjnymi zatrzymującymi się w zespole przystankowym PKP Toruńska.

Linia kolejowa nr 9 (Warszawa Wschodnia — Gdańsk Główny)
Warszawa PragaWarszawa ToruńskaWarszawa Żerań

W sieci Wikii

Losuj Wikię