FANDOM

Ujednoznacznienie
Ten artykuł dotyczy przystanku kolejowego. Zobacz też: Międzylesie (osiedle i obszar MSI) i PKP Międzylesie (przystanek).
Zabytek.png
nr w rej.
610
Miedzylesie.jpg

Widok na przystanek

Warszawa Międzylesie – przystanek kolejowy obsługiwany przez Koleje Mazowieckie oraz Szybką Kolej Miejską (linia S1) położony u zbiegu ulic Szpotańskiego i Żegańskiej. Znajduje się on na 15. kilometrze linii kolejowej nr 7 łączącej Warszawę Wschodnią z Dorohuskiem. Widnieje na liście przystanków Zarządu Transportu Miejskiego (nr 2906, rozkłady jazdy).

Przystanek posiada jeden peron z dwiema krawędziami peronowymi, zadaszony wiatą. Posiada kasy biletowe oraz poczekalnię. Wiaty peronowe wraz z poczekalniami wpisane są do rejestru zabytków.

Z przystanku można dojechać elektrycznymi pociągami podmiejskimi m.in. do: Śródmieścia, Otwocka, Pilawy i Dęblina.

Do przystanku kolejowego Warszawa Międzylesie można dojechać wszystkimi liniami komunikacyjnymi zatrzymującymi się w zespole przystankowym PKP Międzylesie. Przy stacji ma też powstać parking dla samochodów, który wybuduje dzielnica Wawer.

Linia kolejowa nr 7 (Warszawa Wschodnia — Dorohusk)
Warszawa AninWarszawa MiędzylesieWarszawa Radość

W sieci Wikii

Losuj Wikię