FANDOM

Disambig
Ten artykuł dotyczy czasopisma. Zobacz też: Stolica (strona ujednoznaczniająca).

Stolica - Warszawski Magazyn Ilustrowany - miesięcznik o tematyce warszawskiej, wydawany przez Ekbin Studio PR. Czasopismo jest reaktywacją wychodzącego przez 43 lata (1946 - 1989) tygodnika o tej samej nazwie. Na swoich łamach porusza tematy związane z dziejami, teraźniejszością i przyszłością Warszawy. Pierwsze trzy numery reaktywowanego pisma były bezpłatne. Jak pisze redakcja: Grono varsavianistów i autorów, których zainteresowania krążą wokół problematyki warszawskiej, poprowadzi czytelników po starym, w większości nieistniejącym już mieście i po Warszawie współczesnej, wciąż szukającej swojego wyrazu (...) Chcemy też, aby odrodzona Stolica służyła integrowaniu warszawiaków wokół naszego wspólnego miejsca na ziemi, jakim jest Warszawa.

Pierwsze numery Stolicy wydawane były przez Naczelną Radę Odbudowy Warszawy, do 1989 wydawał ją także RSW "Prasa" oraz "Prasa-Książka-Ruch". Nowe wydania numerowane są z uwzględnieniem tych z okresu 1946-1989.

Dane teleadresoweEdytuj

Linki zewnętrzneEdytuj

W sieci Wikii

Losuj Wikię